Στην INSURANCENOW καθημερινός μας στόχος είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε. Ως εκ τούτου παρακαλούμε τους πελάτες μας στις περιπτώσεις που θεωρούν ότι δεν είναι ευχαριστημένοι ή έχουν κάποιο παράπονο να επικοινωνούν εγγράφως μαζί μας. Η διαδικασία αυτή μας δίνει την δυνατότητα να εντοπίζουμε έγκαιρα τυχόν αδυναμίες μας και να βελτιωνόμαστε άμεσα.
Είναι ιερή υποχρέωση και δέσμευση εκ μέρους μας να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, για την άμεση, δίκαιη και αμερόληπτη διαχείριση των αιτιάσεων που θα μας γνωστοποιήσετε. Με αυτό τον γνώμονα θα διαχειριζόμαστε κάθε αιτίαση ξεχωριστά με σκοπό την διερεύνηση και επίλυση κάθε προβλήματος.
Η διαδικασία διαχείρισης Αιτιάσεων έχει ως σκοπό την καταγραφή και την καλόπιστη διερεύνησή τους καθώς και την προσπάθεια επίλυσής τους, όπου αυτό είναι δυνατό, στα πλαίσια της καλής πίστης.
Υποβολή
Η υποβολή αιτιάσεων γίνεται εγγράφως με αποστολή στη διεύθυνση ΖΕΡΒΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΕ (INSURANCENOW), Ιφιγενείας 9, Νέα Ιωνία 14231 ή μέσω email στο info@insurancenow.gr.
Για να έχουμε την δυνατότητα να επεξεργαστούμε τις αιτιάσεις οποιουδήποτε περιστατικού, σας παρακαλούμε θερμά όπως μας ενημερώσετε οπωσδήποτε για τα κάτωθι στοιχεία:
- Αριθμό ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
- Αριθμό φακέλου της ζημίας (όπου υπάρχει).
- Πλήρη περιγραφή των παραπόνων αιτίασης.
- Στοιχεία επικοινωνίας σας.
- Τρόπο που επιθυμείτε να λάβετε το αποδεικτικό παραλαβής που βεβαιώνει την λήψη των αιτιάσεων.
Για να είναι δυνατή η επεξεργασία των αιτιάσεων είναι απολύτως απαραίτητο να είναι στη διάθεσή μας η πλήρης περιγραφή των παραπόνων της αιτίασης, το αίτημα του αιτιώμενου προς αποκατάσταση του προκύψαντος ζητήματος, τα ισχύοντα στοιχεία επικοινωνίας του αιτιώμενου, με ποιον τρόπο επιθυμεί ο αιτιώμενος να λάβει το αποδεικτικό παραλαβής που βεβαιώνει την λήψη των αιτιάσεων.
Για την υποβολή της αιτίασης υπάρχει ειδική φόρμα προς συμπλήρωση τόσο σε έντυπη μορφή στα γραφεία της Εταιρίας μας, όσο και στο τέλος της παρούσας σελίδας.
Έννοια αιτιάσεων
Ως «Αιτίαση» νοείται η έγγραφη εκδήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή από φυσικό ή νομικό πρόσωπο που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών του και το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο με οιονδήποτε τρόπο (συμβαλλόμενος/λήπτης της ασφάλισης, ασφαλιζόμενος, δικαιούχος ασφαλίσματος, ζημιωθείς τρίτος στις ασφαλίσεις κατά ζημιών).
Σημειώνεται ότι στην έννοια των αιτιάσεων δεν περιλαμβάνονται οι αναγγελίες ασφαλιστικών απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης καθώς και τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.
Διαδικασία
Με την παραλαβή από την Εταιρία μας του εγγράφου που περιέχει την αιτίαση και η οποία θα περιέχει τουλάχιστον τα στοιχεία που αναφέρονται ανωτέρω, ο αιτιώμενος θα λαμβάνει σχετικό αποδεικτικό παραλαβής της αιτίασης έντυπα ή ηλεκτρονικά κατά την επιλογή του, όπου θα γνωστοποιούνται στον αιτιώμενο τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου προσώπου για το χειρισμό και την διερεύνηση της αιτίασης, τυχόν ενημέρωση ως προς τις περαιτέρω πληροφορίες που είναι απαραίτητο να προσκομίσει ο αιτιώμενος για την διερεύνηση της αιτίασης, ή τυχόν έγγραφα που είναι απαραίτητο να προσκομίσει ο αιτιώμενος για την διερεύνηση της αιτίασης, αντίγραφα των οποίων είναι στην διάθεσή του και τηρούνται στον αντίστοιχο φάκελο αιτιάσεων.
Στη συνέχεια, το αργότερο μέσα σε πενήντα (50) ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία υποβολής, ο αιτιώμενος θα λάβει έγγραφη απάντηση. Σε περίπτωση που δεν λάβει την απάντησή μας στο παραπάνω χρονικό διάστημα, θα αιτιολογηθεί ειδικά και εγγράφως η καθυστέρηση. Παράλληλα, θα ενημερωθεί για το χρόνο που υπολογίζουμε ότι θα ολοκληρωθεί η διερεύνηση της αιτίασης, καθώς και ο χρόνος αποστολής της απάντησης.
Η διαχείριση της αιτίασης γίνεται σύμφωνα με την Πράξη της ΤτΕ της 89/5.4.2016 και την Απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος με αριθμό 122/15.12.2014. Μπορείτε να την αναζητήσετε στην ενότητα «Προστασία Καταναλωτή» της «Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης» στην ιστοσελίδα: https://www.bankofgreece.gr/Pages/el/deia/consumerprotection.aspx
Παράλληλα με την υποβολή της αιτίασης ή σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση, υπάρχει η δυνατότητα για εξώδικη επίλυση και δύναστε ενδεικτικά να απευθυνθείτε εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών στις κάτωθι αρχές, ήτοι:
- Στην Τράπεζα της Ελλάδος, Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (Δ.Ε.Ι.Α.), οδός Αμερικής 3, 10564, Αθήνα, τηλ.: 210 3205222, www.bankofgreece.gr.
- Στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Πλ. Κάνιγγος, 10181 Αθήνα, τηλ.: 1520, www.synigoroskatanaloti.gr.
- Στον Συνήγορο του Καταναλωτή, www.efpolis.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα τηλ. 210 6460862, 210 6460814, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Παραγραφή αξιώσεων ενώπιον της Δικαιοσύνης
Οποιαδήποτε αξίωση κατά ασφαλιστικού διαμεσολαβητή παραγράφεται κανονικά, αφού περάσει το χρονικό διάστημα που ορίζει η νομοθεσία